2022年10月30日 星期日

我發的訊息很簡單,「習近平,給我立刻停止所有對台灣的威脅。」 My message was simple, "Xi Jinping, stop all threats to Taiwan immediately."

【修己揚他/AskSelf】【意念/EN】【場域/FIELD】
我發的訊息很簡單,「習近平,給我立刻停止所有對台灣的威脅。」
My message was simple, "Xi Jinping, stop all threats to Taiwan immediately."

我是不知道各位怎麼看待,但我可以翻譯給全世界的人聽在講什麼,因為是我9/3發過去大陸幹剿習近平的訊息第一,是因為我的意念發送到中國,所以他們那邊的場域大轉換,自然會有劇烈震動(因為中國有許多場域不連續)。第二,是因為我的意念在全中國匯集,所以會聽到匯集的內容
I don't know what you think about it, but I can translate it to people all over the world to hear what I'm talking about, because it was I who sent the message to China to suppress Xi Jinping on 9/3. First, because my ENs were going to China, the field on their side was greatly converted, so there would be violent vibrations (because there are many fields in China that are discontinuous). Second, because my ENs are gathered all over China, people there will hear the contents when converging.

我只是有點生氣,我不懂他到底在搞什麼東西。這個意念至今還在匯集,到時候習近平會遇到什麼,請他自行負責。(請 CCTV CCTV 中文 CCTV Asia Pacific China Xinhua News China Daily Sci-Tech 協助傳達給習近平本人知曉,感謝)
I'm just a little upset, I don't know what he's up to. This EN is still converging, and Xi Jinping will be responsible for what will happen to him at that time.

你們可以多聽幾次,我相信你們有人應該可以輕易聽得出天地到底在發出什麼聲音的。主要是因為這是我講話的聲音,我當然知道這是我發過去的啊!
You can listen to it a few more times, I believe that some of you should be able to easily hear what the sound of heaven and earth is making. Mainly because this is the voice of my speech, of course I know what the sound it was!


原始影片可是大紀元2022-10-26製作的,也不是我後製的。
The original video was produced by The Epoch Times on October 26, 2022, and it was not my post-production.

(2024-03-23)已經在2024年影片被下架,從此也可得知,中國官方已經知道此事了,讓我們繼續看下去。
The clip has been removed in 2024. From now on, it can be known that Chinese officials are aware of the matter. Let us continue to see how it develops.


https://youtu.be/slavpHrdwaw

如果聽不太出來的,我可以幫忙翻譯。

★第一段
00:02_(小聲quiet)習近平給我立刻 XiJingPing, GeiWoLiKe...
00:05-06_立刻的「立Li」
00:15-20_(大聲loud)習近平XiJingPin

★第二段
00:30_習近 XiJing
00:34_平 Ping
00:38-39_給我立刻 GeiWoLiKe

★第三段
00:45-46_習近 the 
00:47_(大聲loud)平 Ping
00:48_(大聲loud)給我 GeiWo
00:49_(大聲loud)立刻 LiKe

更多資訊請見Blog,請搜尋「PorscheWu部落格」。 https://porschewu0714.blogspot.com/

Share with United Nations 中央研究院 Academia Sinica 中央研究院天文及天文物理研究所(ASIAA) 中央研究院 永續科學中心 Center for Sustainability Science, Academia Sinica 國家科學及技術委員會 國發會 國家中山科學研究院公共關係室 國家太空中心 NSPO 蔡英文 Tsai Ing-wen 賴清德 蘇貞昌 游錫堃 陳菊(花媽) 朱立倫 柯文哲 侯友宜 鄭文燦 鄭運鵬 Cheng Yun-Peng 盧秀燕 黃偉哲 陳其邁 Chen Chi-Mai 蔣萬安 黃珊珊 陳時中 林佳龍 林昶佐 Freddy Lim 林飛帆 林智堅 高虹安 無黨籍彰化市長候選人劉坤鱧 柯建銘 壯闊台灣 吳怡農 王世堅 總統府發言人 中華民國行政院 中華民國空軍 劉寶傑 文茜的世界周報 Sisy's World News HISTORY CNN International BBC News 中文(繁體) Al Jazeera English ABC News 大紀元 新唐人亞太電視台

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言討論指教!