2024年2月25日 星期日

【魯冰花 Lupinus by LaLa】開最大聲聽見我唱一句,天地唱一句。 Play it the loudest, hear me sing one musical phrase and heaven and earth sing another phrase.

【修己揚他/AskSelf】【意念/EN】【場域/FIELD】【時空/SpaceTime】【反轉向上/ReverseUp】【教育/Education】【音樂/Music】
魯冰花 Lupinus by LaLa,開最大聲聽見我唱一句,天地唱一句。
Play it loudly, hear me sing one musical phrase and heaven and earth sing another phrase.


我針對意念系統做出以下調整(我就不特別翻譯了):
I made the following adjustments to my EN (thought) system (I won’t translate this specifically):
1. 將意念改成自場域來執行後,介接時空與邊際場域,再回到自場域來修正執行
2. 將我自己的意念開啟直接匯集至大天公意念之所有中間意念級別

我修正這兩點後,各位可以聽見聲響的差異。
After I modified these two thoughts, you can hear the difference in the sounds from heaven and earth.


Also share with LaLa徐佳瑩 Yen-Yin Chu 彭孟賢 Meng-Hsien, Peng Meng-Hsien Peng 葉樹涵 吳建銘 郭聯昌 江靖波 宋光清 陳一夫 陳榮昇 李商宇 黃瑀萌 邱暐茹 吳松庭 林子祥 莫啟慧 Hsiuchin Lee 陳黃源 A-Lung Chao Tonic 5 Allen Peng 劉勁男 梁婉筠Wan-Yun Liang Yang Yu-Lun Horner Liu 林昀宏 Yun-Ting Chen 邱奕杰 張浩 林祐民 郭恩慈 Luc Lee 吳鳳媖 陳建安 鄭慧豐 余濟倫 廖晏樟 邱浩瑋 張國威 符秦僥 顏慶賢 我是江老師 Piano Chun-Chieh 溫瑟爾 Daming Zhu 諸大明 YuanPu Chiao AKI Matsumoto Andy Scott Reneclausenfournais Frank Ticheli

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言討論指教!